Dag 8 - Vad jag tycker om min kropp

Hej på er!
 
 
Åh detta tar upp en stor del i mitt liv.. Jag tycker inte alls om min kropp i dagsläget... Jag håller på och äter bättre och tränar mer. Det är inte allt för svårt att ät bättre då jag nästan hatar donken och sådan mat... Det svåraste är att jag är så himla kräsen... :/ Men efter sommaren så ska jag vara påväg, iaf halvvägs ;)
 
 
  Detta är jag för ca 2 år sedan...
 
 
 
Detta är jag och ebba ( ;) ) för ganska exakt 1 år sedan :)
 
Detta är jag för 5 månader sedan... I dagsläget väger jag 8,5 kg mindre än här...
 
 
Detta är 1 månad sedan ungefär.. I dagsläget så väger jag 2,5 kg mindre.. :)
 
 
Detta är jag i dagsläget! :)
 


Bra kämpat! keep it up

Svar: Tackar, att jag ska!
Denice Larsson

2013-06-29 | 22:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback