Leva livet innan du dör?

Så som många säger, YOLO - you only live once.. Ja de är sant, du lever bara en gång och du ska verkligen ta vara på livet.. Men vad ska man egentligen göra innan du dör? Här kommer en lista på vad jag vill göra innan jag sluter ögonen för gott :)
 
 
 
 
 
1. Springa milen på under 70 minuter.
2. Sova i tält.
3. Köra stcc.
4. Hälla diskmedel i en fontän.
5. Se harry potter, nej jag har inte det ;)
6. Donera blod.
 
7. Simma med delfiner.
8. Flytta till göteborg.
9. Bo tillsammans med massa vänner i stockholm.
10. Ha en pool på tomten.
11. Besöka Paris.
 
12. Renovera ett hus.
13. Åka båt i stockholms skärgård.
14. Köra motorkross.
 
15. Bo på ett lyx hotell i New york.
16. Åka bil igenom hela Sverige.
17. Läsa en hel bok utan att stanna.
18. Skicka flaskpost.
.
19. Åka lyx färja.
20. Flyga utomlands.
21. Fotografera på en proffsig nivå.
22. Flytta till en stor villa.
23. Tatuera mig.
 
24. Hamna på första sidan av en tidning.
25. Vinna mer än 100 kr på en trisslott.
26. Gifta mig.
27. Färga håret rött.
28. Ha en riktig festival sommar med minst 3 festivaler.
29. Ta en springnota.
30. Åka på pråkresa i 4 veckor.
31. Vara med i en film.
32. Ägga ett hus.
33. Ha ett filmmaraton.
34. Ordna ett stort poolparty med mina vänner.
 
35. Se en vm final i fotboll live.
 
36. Gå på en lucia vaka.
37. Va backstage på en stor konsert.
38. Ta körkort.
39. Plugga på handelshögskolan.
40. Träffa Swedish House Mafia.
41. Skriva en bok.
42. Gå på en The Script konsert.
 
42 olika saker har jag kommit på än,och självklart kommer den fyllas på med tiden!
 
Vad vill NI göra innan ni dör? Länka gärna er listor :)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback