Samlat motivation!

Under det här senaste dagarna har jag samlat inspiration och motivation till att blogga.. Och imorgon kör vi tänkte ja :) Det lär bli väldigt varierat och olika sorters inlägg då jag inte orkar ta mig tiden till extrema inlägg.. (som Fredrika gör) ;) Men jag ska iaf försöka få ihop ett inlägg varje dag!:)

Under den här veckan har mycket hänt! Jag har haft min bal, den enda jag nånsin vart på.. :) Jag har färgat håret, jag har umgåtts med massa fina vänner, fått mina betyg satta, spenderat pengar, och inte minst hållit på med mitt underbara hår som helt plötsligt blivit i toppkvalitet efter färgningen! De var verkligen i riktigt dåligt skick innan...:/

Men imorgon så ska jag försöka få ihop ett riktigt inlägg! :) #puss



Haha! ja a improviserar ja ;)

2013-06-09 | 20:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback