Shopping HAUL!

Och här kommer ett sådandär väldigt tråkigt inägg, vardag :P
 
Dagen börjades med att sova lite för länge och satsade på bussen så jag skulle vara hos Miriam kl 11.30 men var där 11.59 ;) Köpte en glass och la oss i solen och glassade! ;) Låg ute och solade i ca 2,5 timme och pratade om allt mellan himmel och jord, så himla underbart! Åkte buss in till stan och mötte upp Fredrika för en avskedsfika då jag lämnar sundsvall imorgon... :/ Både kul och lite tråkigt.. :/ Tog en shoppingrunda också, jag var den enda som shoppade för hela 84 kr. Och på de 84 kr så fick jag en hel bikini!! :D En riktigt snygg än också! :) Då jag gick med 2 st bokmalar så fick jag dra lite i dom när vi skulle ut från bokhandeln..... :P 
 
Förra sommaren så vart de inte något riktigt bikini köp utan bara en ny unnderdel.. Det tog jag igen nu i år då jag köpt TVÅ st! 2 st som jag tycker väldigt mycket om. Den svart/vit/rosa är köpt idag och den ppersiko-färgade för ca 1 månad sedan :)
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback