11 saker jag stör mig på del 2

Del 1
 
 
Folk som lägger ut en bild på fb,insta osv på ett öga? med klumpig mascara, dålig eyeshadow osv....
 Källa: google
 
Folk som verkligen leker med pipleksaker i djurbutiker och så... jag bara åh!!!!!!!!!
 
När man glömt att trycka på num-lock och skriver en hel sifferkombination, och det antingen blir ett kaos eller ingenting....
 
Smartphones som är överkänsliga när man ska luta dom.. Som när man ligger på sidan i sängen och smsar och helt plötsligt så vänder allt på sig........
 
Personer som skriver typ: Like this if you are a boy and share if you are a girl..Lixsom vem bryr sig?!
 
 
Personer som ska lämna tillbaka kläderna där man hittar dom.. Som i sommras, jag och fredrika var i stockholm och shoppade i de större galleriorna med stoooora butiker och de tog ju minst 10 min att lämna tillbaka hennes kläder... 10 sekunder för mig... ;)
 
Folk som verkligen söker uppmärksamhet, och är värsta bitchiga när dom är utan den.......
 
När det finns skal i äppelpaj?!
 
När en hårsnodd är lite för liten för ett varv till runt håret......
 
När man överanvänder ett ord som ex; typ, asså, hon ba, han ba, osv......
 
Att shampoo, balsam, duschtvål aldrig tar slut samtidigt... Alltid olika... :S
 
 


Määh! ;-) Håller med sååå mycket om numlock också, hatar!

2013-05-06 | 15:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback