4 dagar till friheten?

Jag kan ärligt talat inte tänka mig att jag bara har 4 dagar kvar i skolan och bara 4 dagar kvar med en underbar klass som jag allt för ofta hatar. 4 dagar vi verkligen måste ta vara på! Right? 4 skoldagar och 10 lediga dagar, nått stämmer inte?! Det som frestar mest är att jag har 4 dagars ledighet nu, alltså helg redan idag och ända tills tisdag morgon, sen ledig igen på onsdag, torsdag, fredag ;)


Morgondagen ska spenderas ute på landet, närmare sätt krånge hos min fina vän Fredrika. Jag och Miriam ska gå upp riktigt (för mig) tidigt och ta bussen till henne, där väntar sol och bad med mina fina vänner!

Helgen kommer spenderas på sättna, för att titta på dragracing och lite kvalitetstid med pappa min! Riktigt grymt!

Just nu så sitter jag på min lilla balkong och läser en bok, eller ja just nu bloggar jag men ska snart återgå till mina sysslor, läsa just nu iaf ;)

#puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback