Blog list!

När vaknade du imorse? Svar:  Runt 7.10.. Dock velat sovit länge :)

Vad var det första du tänkte när du vaknade? Svar: Varför skickar alla smsa på nätterna så jag har miljoner utav dom på morgonen?

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni? Svar: Nix, dock ringde jag min far på eftermiddagen och frågade vad han gjorde och sa att jag äntligen var påväg hem..

Vilket humör är du på? Svar: Just nu, grymt..!! Dock en aningen stressad...

Vad har du på dig just nu? Svar: Mintgröna shorts och en röd piké

Har du ont någonstans? Svar: Nä inte direkt, lite smått ont i huvudet då jag driker för dåligt när det är så här varmt om dagarna.. Och lite seg i benen efter en dag med fotboll :)

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på? Svar: INGET! Är grymt mätt fortfarande, åt dock för 2,5 h sen :P

Hur mycket var din senaste lön på? Svar: Nog runt 900 kr för ett "brevbärar" jobb.. :) Dock så rullar det troligen in några tusen i sommar :)

Vad köpte du när du drog ditt kort senast? Svar: Massa frukt och bär :)

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet? Svar: Idag, mailen! Men oftast facebook eller blogg.se :)

Vad ska du göra idag och ikväll? Svar: Jag ska packa en idrottsväska och en väska till Stockholm, då jag åker imorgon. Ska även fixa lite annat och försöka se några avsnitt utav New girl!

Vilken var den första låten du satt på idag? Svar: Det var nog... Ehh.. 1:a gången - Miss li

Varför ska man läsa din blogg? Svar: För att jag är en totalt crazy brud som lever livet och skriver av mig här på bloggen, så ni kan väll läsa om det mesta här? :)

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten? Svar: Valborg!! Jag hade nog precis kommit fram och var nog påväg ner på fyrhjulig ner till brasan :) Väldigt mysigt hade vi det iaf, kunde inte klaga på annat än att mina tår var isbitar.. Converse va inget att föredra!

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad? Svar: men ja det fick jag :) Bland annat massa komplimanger om ett arbete i skolan och från en utav ledarna på fotbollen idag :)

När fotade något senast, och vad? Svar: Jag fotade faktiskt av min data skärm alldeles nyss så jag vet vilka veckor jag ev arbetar i sommar!! Men innan det så fotade jag av min underbara katt tiger som hade gått och lagt sig i pappas shorts! XD

Kommer du göra av med pengar idag, på vad? Svar: Nej jag tror inte det! Försöker få ihop pengar till sommarn och så...

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då? Svar: Vardagsrums bordet, eller soffan :)

Vad tror du att klockan är? Svar: Den känns som den är typ 17.30 men den är ju betydligt mer... :/

Vad borde du göra idag? Svar: Jag borde plugga, städa, träna, packa och sen ta det lite lugnt :P Dock vet jag att jag inte hinner med allt.... :/

Vad ska du ha på dig idag? Svar: Kör vidare på shorts och piké! Himla härligt det!! :D

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad? Svar: Oj jag hade velat fråga så jävla mycket. Jag vet inte riktigt faktiskt.... Jag hade nog velat fråga min farmor, farfar och faster en hel del... Dock är det omöjligt-.... :( Men som sagt det finns mycket.. :)

 

 
Lista från : HÄÄÄÄÄÄR!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback