De där med beach 2013 känns ju okej.

Har äntligen fått tillbaka min motivation för träningen och har äntligen börjat ta de på allvar! Bara idag har de blivit två löprundor, en på ca 4 km och en lätt nu på kvällen på ca 2 km.. Får dock inte träna alltför mycket då min balklänning lär bli för stor...:)

Nått jag tycker är riktigt roligt är när man springer med nån eller ja går i mål med nån iaf :) Jag och Fredrika stack ut efter skolan idag, lämnade väskorna bakom ett hus och sen tog hon en runda på 7,5 km och jag en på 4 km.. Och de är riktigt skönt att man ändå springer med nån på ett sätt :P Och musik har fått börjat bo i min mobil nu, laddade ner 63 nya låtar till min mobil nu ikväll..:) Nu kanske motivationen bli på topp igen!

Under en månad så har jag börjat äta så mycket bättre och tränat mer osv så jag har gått ner SJU kilo!!! Hur skönt är inte det!! Livet kändes väldigt bra när jag såg det på vågen i helgen! :D *tummen upp*

Här kommer en bild på en fräknig Denice efter träning på dagen :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback