Kändis crush!

Antar att de flesta som läser min blogg vet vad The Vampire Diaries är för något? I den serien finns det en skådespelare som heter PAUL WESLEY. Han spelar Stefan Salvatore i serien! Han är så himla snygg! :)

Jag har förövrigt sett alla avsnitt som fanns ute i söndags, 4 säsonger, och drygt 100 avsnitt på 8 dagar!!! Det kallar jag ärligt talat rekord och jag tror inte att det är så många som ser det på 8 dagar eller mindre..:) Och igår kväll så kom avsnitt 21 äntligen ut!! Åh vad glad jag blev när jag såg att de äntligen ute, de var bara att skicka iväg ett sms till min tvp beroende kompis Fredrika och sen börja se! Det var ett utav de bästa avsnitten på hela säsongen faktiskt :)

Om ni inte sett The Vampire Diaries, gå in på swefilmer.com och kolla igenom alla säsonger. Ni kanske slår mig?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback