Mina blandade topp och botten 5!

Just nu så är min motivation på skalan 1-10 på -30...

Topp/botten 5!
1.Endast 41 dagar kvar tills jag har sommarlov! Och det inkluderar alla helger och lovdagar.. Har även en extra dag ledigt och sen är det massa aktiviteter som skoljogg, spex, bal osv..:) så ca 20 riktiga dagar kvar i skolan :D Det är verkligen det som drar i mig nu!

2. Ångesten över matte nationella börjar smyga sig på... Har mitt första skriftliga matte nationella på tisdag och vi ska ha gjort 115 st uppgifter hemma.. Jag har gjort 4!!! Verkligen så jobbigt som de bara kan bli....

3. Jag har kommit igång med träningen igen vilket är jätte härligt! Jag blir så mycket piggare utav att träna och kan fokusera på ex skolan mycket bättre om jag tränar regelbundet. Jag har även börjat äta mycket nyttigare! Jag mår så mycket bättre utav det här :)

4. En riktigt fet diss till ask.fm, visst kan det vara kul ibland men det är inte värt de. Så mycket skit folk skriver till mina vänner och en del till mig. Det är inte okej att få elaka kommentarer om ens föräldrar, ens utseende osv. Ja, jag har haft ask.fm men valde att ta bort mitt konto då jag ledsnade på att se allt skitsnack folk skrev till mig och mina vänner. Och det värsta är att InGEN skulle våga säga de dom skriver på ask. Där kan dom vara anonyma och skriva hur mycket skit som helst utan att personen dom skriver till får veta vem det är som skrivit.

5. Det är fredag!!! Vaknade imorse och sa till mig själv, äntligen lördag! Jag kan ju somna om! Och sen insåg jag ganska kvickt att det BARA var fredag och att jag skulle iväg till skolan... Men dock riktigt härligt att vara ledig 2 dagar nu, bara att slappa och ta de lugnt :)

Detta var mina topp/botten 5 :) Jag antar att ni mörker vilka som var topp och botten :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback