jobbigt med skola, eller?

Denna vecka går ut på att jag och 3 andra kompisar från min klass ska gå runt med massa 9:or som är intresserade utav business. Ganska najs att slippa skolan hela veckan, men man missar ju massor tyvärr, så det blir en hel del plugg hemma i soffan. Helt okej när man börjar känna sig riktigt döslut i kroppen och hjärnan.. Har tränat lite för mycket tror jag med tanke på att min rygg och min axel säger godnatt ibland, men de är ju sååå härligt att träna! ;) Men idag så struntade jag i att träna då jag kände mig dålig så drog hem och åt middag och satte mig sedan i soffan med ett avsnitt utav Sons Of Anarchy och sedan lite plugg! 
 
Imorgon är de redan torsdag, shit va skönt! Slutar vid 15 tror ja, men har sovmorgon så de är väll ändå okej ;) Men kommer väll ta bussen somgår hm vid 17 tror ja då jag behöver plugga massor och kan lika gärna göra det på skolan, om man känner sig frisk :) 
 
Sleep well, de ska ja göra! :) 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback