TGIF

Äntligen fredag efter en skit vecka.. Har nämnligen hamnat utan iphone,utan internet, och bara allmänt mycket i skolan nu.. 
 
Har lämnat in iphonen på lagning och får nu ha en knapptelefon utan kamera och internet..... Och jag har ju använt min kära iphone som modem till laptopen.. så blev ju utan internet också....  Om ja har tur så har jag den om 2 veckor, annars närmare julafton... :'( 
 
Och den urusla bloggningen beror på att jag haft så extremt mycket i skolan. Alla sa att gymnasiet skulle bli lätt och kul, det är ju ett rent helvete! Dock har jag världens bästa klass, så roligt är det verkligen! :D Haft matte och engelska plugg hela veckan.. :/ Men nu börjar de bli lite ljusare hoppas ja! 
 
Nu har jag äntligen kommit igång med träningen och förhoppningsvis bloggningen igen ;) 
Toppen ju! ;)
 
 
Bilder från allhelgonaafton på skogskyrkogården i stockholm <3 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback