Leva livet varje dag. Så länge man kan.

Idag så var de skola som vanligt, och även ett hål på 3 h.. Så jag och några klasskompisar tog en lång promenad bort till västermalm och snurra runt där i ca 2 h, hann med att tappa bort mig MÅNGA gånger... Nu när man går på gymnasiet så skulle jag inte kunna tänka mig att välja ett annat gymnasium än vad jag har valt! Är så glad över att ha valt rätt skola och hamnat i en sån underbar klass!! Jag förstår inte riktigt hur man kan vara taggad inför skolan åå söndag kvällen? Välj Thorén så blir de så ;) 

Har även hunnit med att ladda busskortet, värsta rånet ju!!! Det kostar mig ca 500 kr i månaden för att ta mig till och från skolan.. Helt galet att dom kan ta så mycket pengar för att sitta på en buss ca 40 minuter på en dag.... Men bara att hoppas på att de blir billigare!! Kommer dock aldrig ske.. 



Bjuder på en oerhört "graciös" bild på mig och fina Liza!!! :) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback