LYCKLIGASTE TJEJEN PÅ JORDEN!!!!!!!!!!!!!

DET ÄR JAG DE!!! Tänker inte gå ut med något fram till allt är klart, men shiiiiit va najs asså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Aja nog med en hyper dampande Denice... ;)
 
Skola som vanligt, riiiktigt najs ändå! Åkte hem och fixade lite, gjorde klart min "fina" film på spanskan. och sitter nu ensam hemma då pappsen jobbar. Men måste väll fixa lite så han blir glad när han kommer hem inatt! :) Har egentligen sovmorgon imorgon men funderar på att åka in till skolan och plugga lite så man kommer ikapp lite mer.. ;) Samtidigt jävligt skönt att sova länge och sen dra till skolan och sen träna? :) Vi får se!
'
 
Var ute en stund efter maten idag, och passade på att ta med kameran, de är ju ändå höst? :) Jag tycker det är otroligt fint när det är höst och de är ju bara såååååååå mysigt!!
Detta är ett av dagens fotografier! Ganska nöjd :)
 
Hade med mig kameran på skolan idag och mina fina kompisar skulle ju fotografera en del, vill inte lägga upp bilder på dom så tar en fin bild som Liza tog under historiatimmarna ;) Åh av dom är roliga! :))
 
Även detta är ett av dagens fotografier! Var påväg hem och tyckte de va kul att knäppa en fin bild, trodde dock inte den skulle bli så bra som den vart! :D Fina höstkvällshimmlar! :)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback