Plugg..........

Sitter med läxor, prov och upgifter upp till öronen just nu.. Inte ett dugg skojj, hade engelskaprov idag så var ju tvungen att plugga igår och hann därmed inte med bloggningen! Sorry!
Denna vecka ska 3 uppgifter in, är klar med 0.... Blir att sitta och plugga sent på spanskan idag..Och imorgon tar jag historian, matten och även samhällen.. Det enda som är tråkigt är väll matten, historian känns sådär, och samhällen känns super skojj! :D
 
Igår lyckades jag även med konsten att trolla! Den ni! Nejdå tillbaka till verkligheten! :) Laddade mobilen och gick sedan och såg på fotbollen och tog ju självklart med mig mobilen, och sen när jag skulle sova så funkade inte laddaren längre? Det har aldrig vart några problem med den, aldrig glappat eller nått. Lagom kul när man hade 17 % batteri kvar XD Det löste sig och hoppas att kunna köpa mig en ny laddare imorgon då jag missade det totalt idag :)
 
Igår så beställde jag 100 bilder också, får dom hemskickade under veckan! :D Tänkte nämnligen göra en ny fotobok ;) Fick ju en så otroligt fin antekningsbok i födelsedagspresent så tänkte använda den till album! 
 
'
 
Denna skönhet är designad av Amy Winehouse, Hennes texter och hennes målning finns på den :) Tycker den är såååååååå fin! <3
 
Kommer bli väldans fint hoppas jag! :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback