YES

Idag kl 9.00 satt jag på min historia lektion med ticnet.se uppe för att boka biljetter åt mig och några kompsar till Avicii den 28/2.. Dock så tog biljetterna slut på 3 minuter och som tur va så upptäckte jag extra spelningen den 1/3, alltså dagen efter, innan ticnet lagt ut något om den på facebook och vi fick faktiskt tag i våra biljetter då! Och som tur va så har jag ju en sån snäll pappa som betalar biljetten för mig, underbara pappa! <3 Det känns än, 11 h senare helt overkligt att jag ska gå på koncerten medans vissa andra aldrig fick tag i biljetter... 
 
 
 
Just nu sitter jag på tåget påväg mot Stockholm och andra delen av familjen! :) Ska vara här nere tills onsdag, vilket är ganska grymt! Lär hända mycket under denna helg, ska fixa naglarna imorgon, ska fixa till farmor/farfars/fasters grav och även gammelfarmor/farfars grav, Ev sy-mässan och umgås med min familj och vänner massor! :D 
Har ca 25 minuter kvar till centralen och sedan ska jag ju ta mig hem också :) 
 
 
Idag fick vi se resultatet på vårt första matteprov i gymnasiet, på del 1 fick jag ett D vilket jag är väldigt nöjd med då jag har svårt för matte och tycker de är tråkigt... Men del 2 hoppas jag kommer ut i veckan, så jag slipper sitta och vara nervös över de :)) 
 
En bild ifrån skolans 5:de våning som jag tog förra Fredagen, tycker den va väldans fin! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback