Crazy weekend x 10000

Efter en sjukt grym helg innehållande allt, resturang, fest, mys, bilåkande och en del pluigg! Men det har vart otroligt roligt! :)
 
 
 
Igår så blev jag kidnappad av min kära syster och några fler för ett resturangbesök, vi åt jätte god mat på en grekiskt resturang. Jag tog kycklingspett och det var underbart! Vi var 6 personer som åt middag ihop, Jag, Natta, Simon, Oscar, Malin och Pontus. Efter maten så åkte vi runt och skulle lämna Pontus för att sen åka ut till Nacka och träffa Ela och Danne och titta på alla deras djur. Sen åkte vi och lämnade Oscar hemma hos han för att åka ut till Simons hus och lämna bilen och prpomenera iväg till Erik där det va fest. Det vart en promenad på ca 20 minuter och var 2,7 km lång. Vi var där i några timmar och när vi skulle börja vackla hem så tog de ca 40 minuter. Men ack vilken rolig promenad hem vi hade!! Väl hemma hos Simon så skulle vi sova. Oj va skönt det var efter ha vart vaken 21 h.  Under alla vår tid i bilen så skrattade vi så mycket att tårarna rann. Simon och natta skulle jävlas och dra ur bilnyckeln hela tiden när dom körde. Simon jävlades med Oscar och sköt bak stolen hela tiden och jag satt bara där och skratta tills dom började kittla mig.... mmm.....Jag har haft en underbart underbar helg fast det inte vart nå mycket tid hemma his mamma, knappt nån alls.. :P  
 
Just nu så sitter jag i en bil med 8 till personer påväg mot sundsvall igen. Nu tänker jag avar lite social och om ni ser massa stavfel så är det lite svårt att skriva rätt i en bil ;)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback