Jag lever, det gör jag!

Åh va livet är underbart just nu! Har allt jag behöver just nu och det känns riktigt bra! Så bra så att jag inte har hunit med att blogga och vara så social som jag velat... Men nu kanske jag kommer tillbaka och försöker uppdatera lite oftare ;) Verkligheten måste väll komma ikapp nån gång också.
 
 
Under denna vecka har jag hunnit med väldigt väldigt mycket, varit sjuk, vart i skolan, tränat som en dåre, köpt garderob, fått KATTUNGAR, umgåts med mina fina vänner och vart på undomsfesten vilket var sjukt grym! Jag lyckades ju självklart med att bli förkyld efter vålådalen, som förra gången vi va där såklart, dock berodde det nog på att vi badade när det endast var 6 grader ute.. Men det var det värt!! Även fast jag åkte på en förkyldning så har jag tränat som en dåre och igår så tog jag milen (på cykel) på endast 27.33!! 
 
 
 
Och i lördags så var jag, Miriam, Stephanie och Oscar på ungdomsfesten, självklart så träffade vi massa people vi satt och prata med på kvällen men vi tyräffade även galet många under kvällen både på äventyrsbadet, relaxen och på utebadet. Vi hade det riktigt roligt faktiskt, och jag tyckte extremt synd om fredrika som missade allt detta och bara vågade åka katapullten på gröan lund istället ;)
 
 
 
Idag när jag satt i skolan på en ganska rolig(!?) historia lektion så fick jag ett sms av min pappa att det var nått som inte stämde med min ena katt, och 10 minuter senare efter väldigt mycket penik och tusen tanakr om vad som kan ha hänt så fick jag ett sms om att det låg 2 kattungar och väntade på mig i buren. Vilken lättnad det var!! Det var bara att slänga sig på första buss efter att lektionen var slut och åka hem och ta reda på de små kattungarna. När jag väl kom hem så hittade jag en ljus och en mörk kattunge sovande gott brevid sin mor. Tyvärr så var det en död kattunge som inte hade utvecklats klart, alltså dött innan den föddes.. Men det var 2 jätte fina, en hona och en hane! :D 
 
 
 
Imorgon är det dax för årets skolfoto dessutom... Har världens ångest över om jag ska ha platt eller lockigt hår....  D: Va tycker ni???
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback