Vore ju trevligt att få sova...

Vore ju hemskt trevligt om min kropp lät mig sova, men nej nej.. Varför skulden jag?! Åh så irriterad! Pst, får sova imorgon kanske ;) Jag hade ju tänkt att träna imorgon men vi får se, har så fruktansvärt ont i ryggen och vill inte att det ska bli värre.. Kanske lika bra att vila några dagar fast jag hatar det riktigt mycket! Det har ju gått så bra med träningen och de har verkligen flutit på och vart roligt att träna.. Imorgon tänkte jag fixa ett inlägg med bilder på de nya kattungarna. Vill ni se hur små och söta dom är? Otroligt! 
Nu ska jag iaf försöka sova och inte glömma ställa alarmet så jag kommer upp i tid! 

Godnatt mina fina läsare! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback