2014/01/21

Tisdag idag och igår låg jag hemma och mådde kasst, vilket ghorde att jag missade mitt matteprov så jag fick skriva de idag.. De gick rent ut sagt åt helevete.. Kunde inget.. Men de är gjort iaf, del ett ;) En del kvar imorgon.. FCK!! Hade en historia uppsats som skulle in i söndas 23.59 men den gick iaf okej, så där har ni anledningen till att jag inte bloggat något! 
 
 
Men i eftermiddag så är det träning som står på schemat och ska även gå ut på stan en snabbis för att fixa några ärenden. :) 
Idag är de intervaller och kanske lite ben som står på schemat om min kropp orkar.. ;) Är verkligen helt slut efter alla uppgifter vi haft i skolan men nu kanske de börjar lugna ner sig, tror jag har sista inlämningen idag. Alltså sista för den här veckan ;) 
 
Livet på gymnasiet är fan inte så lätt som man tror, jag förstog inte riktigt vad 96:orna menade när dom sa att man kommer sakna högstadiet men de gör jag verkligen nu! Så oerhört mycket uppsatser, långa lektioner, svårta kurser osv. Gymnasiet är inte en dans på rosor om ni tror de.. 
Men jag är iaf nöjd med mitt val av skola och linje och de är de viktigiaste :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback