Äntligen fredag!

Nu är det äntligen fredag och jag sitter kvar på skolan fast klockan är över 16, sånt gör man endast på gymnasiet. I högstadiet skulle man gärna lämnat skolan fem mintuter innan man slutat men så är de verklogen inte på gymnasiet! Sitter och väntar på Fredika för ett pass på gymmet och har nyss gjort klart min samhällsexamination, det gick såååååå mycket bättre än vad jag hade hoppats på och nu har den lättnaden äntligen släppt så är helt klar med samhälle och har en uppgift i historia som ska göras ikväll men så skönt med ett prov mindre:) 
 
Idag tänkte iaf jag köra ett hårt armpass och intervaller om mina fötter känner för att sammarbeta, vilket jag hoppas på! Har sån fruktansvärd träningsvärk i magen efter gårdagens magpass, men träningsvärk är den bästa värk, eller hur? ;) Tur att jag började 12.30 idag så jag kunde sova ut och plugga innan min spanska lektion, fast jag tillbringade nästan hela spanska lektion åt att plugga samhälle.. Sov ut idag, behövde de verkligen då jag inte ska sova ut i helgen utan träna och plugga en massa... 
 
 
Nu kom fredrika så nu ska jag ner å kötta på gymmet ;) puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback