Blogglista,som vanligt ;)

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - Ea eller Alva :) 
2. Vad kan du verkligen INTE äta? - Fisk, lök och oliver. 
3. Vilken var den senaste filmen du såg? Saving private ryan. 
4. Har du bra självförtroende? helt okej.. 
5. Äger du en onepiece? Ja, men har tappat bort den... 
6. Snusar eller röker du? NEJ!
7. Beskriv ditt drömutseende. är rätt nöjd med mitt egna? 
8. Skriv namnet på någon du ser upp till. - de finns många men pappa och min syster är nog högst på listan.
9. Någon du har kysst. -  hänger inte ut nån här, hehe 
10. Den du saknar. Miriam <3 
11. Den du senast sov över hos. - syster <3
12. Vem skrev du senast med på Facebook? - Mejlan <3
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? duger i krig
14. Vad väljer du, godis eller chips? - godis, lätt
15. Har du rykten efter dig? - Har ja säkert, bryr mig inte direkt:)
18. Din absolut sämsta egenskap? Min bitchighet och mitt lokalsinne kanske? 
19. Din bästa egenskap? att jag alltid vill att mina vänner ska må bra! 
20. En låt du är beroende av just nu. -  Svartsjuk - Victor och Natten
21. Vad stod det i ditt senaste inkomna sms? - ''sjukt att du ska bo 40 mil ifrån mig... ''
23. Kan man vara vän med sitt ex? om de inte finns några känslor, fine. 
24. Har du kysst en kompis? jo
25. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - Deras val, deras kropp, deras liv men jävligt onödigt
26. Har du provat på droger någongång? - nje och kommer aldrig göra de heller. 
27. Vad vill du bli när du blir stor? - Lycklig och rik. 
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? - ja, om man litar på den andra så. 
29. Vad handlade din senaste dröm om? mormor <3 
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? ingen aning, nej vill gå ner i vikt och de vet mina vänner om. 
31. Hur lång är du? Är du nöjd med det? - 177 cm kort 
32. Vilken är den bästa svenska filmen? - Oj, studenfesten kanske? 
33. De bästa svenska skådespelarna? Noll koll på sånt. 
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - Inte sett Harry Potter så Twilight. Nu vart ni snopna va? ;) 
35. Ditt humör för tillfället? - lycklig as hell men döö trött. 
36. En vacker person. - Viktor Frisk  
37. Accepterar du okända som vänner på Facebook? Nej, inte direkt. 
38. Vem kramade du senast? Pappsi <3 
39. Vem träffade du senast? - Pappsi <3
40. Är du kär just nu? nej de tror ja inte..
41. Någon du vill träffa. - erik & patrik
42. När grät du senast? Härom kvällen...
43. Sminkar du dig varje dag? I pricip ja, om jag inte bara ska va hemma.. 
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? pappa eller syster
45. Är du helsvensk? 99 % iaf
46. Den bästa bloggen? - Läser egentligen bara mina vänners som alla är bra , förutom träningsbloggar och någa kända.
47. En artist du inte gillar. - bethoven?
48. En artist du gillar. - Avicii 
49. Är du en nagelbitare? nej inte längre! 
50. Vad vill du bli när du blir äldre? Polis och miljonär. 
 
 
 

Godnatt fina läsare. puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback