Helgen i helhet!

Firade min fina mammas födelsedag igår även fast hon fyllde år för några dagar sen. Massa godsaker va de och jag tror hon är hel nöjd överlag :) 
Åkte hem och färgade mitt hår och åt Sveriges största pizza!! Va kanon gott efter allt socker! :) Även fast jag inte tycker om pizza så kan de va gott att äta de ibland! ;) 

Jag råkade även spräcka byxorna igår, på TVÅ ställen.. Jävla klant! Så idag har jag letat byxor som en galning och hittade tillslut ett par. 


Färgade ju som sagt håret igår, de vart lite brunare då jag inte vill ha rött hår på begravningen som sker näst vecka.. De funkar iaf :) 

Men just nu sitter jag och massor med andra på tåget påväg hem till Sundsvall efter en fantastisk helg här nere! Åker ner igen om mindre än en vecka så ingen lång tid innan jag åker ner hit igen! :) Tyvärr så va tåget redan en timme sen redan i Stockholms så fick lite mer tid på centralen än vanligt så vi hann äta och fika lite innan mitt tåg skulle gå, vilket va skönt! Det är dock ganska långtråkigt att åka tåg då min data är död och jag ska plugga engelska, har prov imorgon och har inte ens börjat titta på de. Jag är så jävla smart!! Har alltså massor att göra när jag väl får igång min dator, då jag har så lite batteri i den att den inte ens startar.. Och gissa vart min laddare än? I Sundsvall. Så jag har dokument på min mobil, som jag även bloggar vid idag, med vad vi ska kunna men jag har inte översättningen på orden... Aja, får lösa de där ikväll på nått sätt! 

Hoppas ni haft en bra helg, de har jag då haft! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback