Dagens träning

Idag, körde jag och några andra vänner ert pass på gymmet som planerat! Jag har hängt på en springutmaning så kommer kämpa med den i 10 veckor, tre dagar i veckan :) Jag och Fredrika körde även ett armpass och visade en kompis några övningar. Det är väldigt skönt att vara igång med träningen igen även fast min pulsklocka gick sönder idag, började pipa okontrollerat och de blinkade bara i skärmen så ska lämna tillbaka den och köpa en annan i veckan :/ 




Ja annars så skulle jag ha pluggat idag men somnade efter middagen då jag va vääääldigt trött och vaknade nyss.. Aja, får plugga hårdare imorgon :) 

Imorgon så kör vi på med ett nytt pass och sedan skola och plugg resterande del av dagen... Tråkigt men jag måste göra det. Nu tänker jag sova så att jag kommer upp i tid till gymmet! :) 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback