De kan inte vara sant!!

Mitt år fick den sämsta start man kan få. Då menar jag inte att nån kompis sårat en eller nått. Utan min älskade finaste underbaraste mormor gick bort den 3 januari kl 18.00, alltså en vecka sen idag. Mitt liv har gått i spillror och jag mår kasst. Som tur har jag oerhört fina vänner, ingen nämnd, ingen glömd, och min älskade pappa som ställt upp för mig oavsett vad. Varje kväll sen hon flög upp till himmelen har jag haft super svårt att somna och legat vaken fram mot 4 tiden varje natt.. Jag hoppas ni förstår att jag inte orkat blogga eller så under den här tiden! Igår torsdag ringde min morbror och sa att begravningen blir i början av februari, åh jag önskar att hon kom tillbaka och sa att allt kommer ordna sig igen. Jag saknar henne så oerhört mycket! Men jag vet att hon har de bättre där uppe och slipper lida! Vila i frid älskade mormor, jag älskar dig mer än du tror! <3 


Veckan har rullat på och jag har försökt ha ett leende på läpparna men de är svårt.. Skolan började i onsdags, och så även skulle min träning men igår började jag känna min dålig så valde att hoppa över den och åka hem och sova ist... Men vaknade igår ganska dålig så valde att stanna hemma och vila. Pappa har åkt iväg till Norge och jobbat men kommer hem idag! :) Så när han kommer hem ska jag åka och hämta min bästa vän på tågstationen, hon bor i Ånge så vi ses inte så ofta.. Men de ska bli såååååååå underbart att hon kommer :D 

Men nu gäller det att spara pengar för mig, de kommer bli många resor till Stockholm framöver, med tanke på att mamma fyller år, begravningen, avicii osv. Men de är värt de! <3 

Hoppas ni iaf fått en bra start på 2014 :) 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback