Drunknar i skolarbeten..

Här sitter ja, drunknar i skolarbeten men ändå sitter ja här. Bloggar och skypar med några galna människor, men borde verkligen plugga... Har samhällsexemination imorgon och borde pluggat i flera dagar men har inte ens pluggat en enda timme än.. Har ju sovmorgon imorgon och börjar 13.30 eller 12.30, har fan ingen aning XD Tänkte iaf slänga in ett inlägg nu innan jag somnar så att ni inte klaga på bristande bloggning.. 
 
 
Idag var de skola, som vanligt, ganska segt och tråkigt.. 3 h företagsekonomi och 1,5 h teori på idrotten... Gick ner på gymmet och körde ett styrkepass och tänkte även köra mina intervaller men mina fötter vill inte sammarbeta med mig just nu, så ska testa andra skor imorgon och se om de känns bättre! Hoppas verkligen, så oerhört tråligt att bara köra styrka och ingen kondition. :) 
 
Imorgon tänkte jag sova lite länge och sedan åka in till skolan för att plugga och även ha spanska lektion och min exemination i samhällskunskap :) Sen är det helg även för mig!! :)) Nästan hela klassen är ledig på fredagar, endast de som har spanska 3 :/ 
 
nu MÅSTE jag plugga, puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback