Ny vecka nya utmaningar!

måndag idag, igen.. Men efter va en månads sjukdom och skador och julhelgen så ska jag köra igång med träningen idag! Ska bli super härligt, dessutom startar Ida Wargs springutmaning idag, jag tänkte faktiskt haka på den :) Det känns som ett bra sätt att fixa till konditionen igen efter den här månaden :P 

Jag fick en pulsklocka av pappa i julklapp men inte kunnat använda den då bröstbandet var trasigt men igår bytte jag ut den så nu funkar den utmärkt, eller ja nästan ;) Det känns som att jag kommer peppa mig själv lite mer nu, är faktiskt jätte sugen på att börja använda den :D 


Den här veckan är ju ganska rörig och mycket i skolan.. Massor som ska lämnas in till helgen och jag har knappt börjat.. Så kommer spendera all min lediga tid till att plugga! De kommer att behövas!! Vi byter ju även schema på onsdag så det känns underbart, lite kortare dagar och så tentar vi av några ämnen, ska bli skönt att slippa samhälle och historia, för de uppsatser vi får är inte nådiga! ;) 

Just nu sitter jag på bussen mot skolan, kommit halvvägs fast jag tidsmässigt skulle vara framme nu, äääälskar verkligen dintur eller INTE! Dessutom är den full efter 4 hållplatser, men som tur är så kliver jag på första hållplatsen :D 
Vi hörs om jag blir klar med allt i skolan, vilket jag borde bli ;) 


Puss 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback