Trippelbokaren Denice.

Idag blev de riktigt bra tryck på gymmet med ett tungt benpass och lite lätt kondition! Imorgon väntar vila, tyvärr.. Åkte påträningsvärk efter gårdagens armpass, och redan efter 3 h kom träningsvärken efter dagens pass... XD 

Idag lånade jag Fredrikas pulsklocka, riktigt bra!! 

Imorgon är de onsdag och jag får nyss schema i skolan och sedan har jag öppet hus på skolan/ konfirmation/ träning/ plugg så har satt mig i skiten och måste välja ut va jag ska hitta på och hur jag löser de! Men de löser sig! :)  

Imorse var de extremt kallt, hela -16 grader.. Frös ihjäl och bussen va sen.. Inte de roligaste ja vart med om... :/ tycker de är så onödigt med kyla och snö, de enda positiva med snö och vinter är slalom och fina fotograferingar!! :D 

Nu titta vidare på paradise hotel och sen sova :) 

Puss 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback