2013, va fan hände då?

2013 är nära sitt slut nu, bara några få dagar kvar. Men här kommer min sammanfattning utav 2013. :)
 
Januari - Jag fick ett spratt att färga håret rött, och ja de vart ju rött :) 
Skaffade mig även ett nyårslöfte några dagar försent, äsch hellre några dagar försent än aldrig! ;)
Vi åkte till Vålådaklen för en utbildning och träffade så otroligt många nya vänner! <3
Jag gick även och blev sjuk, åkte på halsfluss, öroninflamation, vatten bakom trumhinnorna och ögoninfektion samtidigt, kändes ju ganska onödigt, right? 
Jag och några vänner hade en stoooor övernattning, repris snart tycker ja ;)
 
Februari - 
 
Jag började inse att jag inte kunde leva som jag levde, så jag började äta bättre och träna mer.
De nationella provet för årskurs 9 började komma igång och jag skrev rätt många och la ner mycket tid till skolan.
Jag tillbringade mycket tid i fotbollshallen för att titta på matcher :)
Började skriva på min 11 saker jag stör mig på.
 
 
Mars - 
Fick min älskade Iphone 5 <333 
Jag och Miriam och även några andra vänner åkte till Sveg för ett läger, nämnligen SUM där jag lärde känn så otroligt många vänner och de var ett av de roligaste i år!! 
Såg min första bandy match, värdelös sport...
 
 
April - 
 
Jag skaffade mig en egen hemsida där jag tänkte låta de cirkulera runt min hobby, fotografering!
 
Jag, min syster och några kompisar bilade ner till jönköping för bilmässan :) 
Annars en ganska ointressant månad tror ja :)
 
Maj - 
 
Jag började se på The Vampire Diaries, och såg över 100 avsnitt på mindre än 8 dagar!!!!! Jag råkade bli beroende.. 
Började träna igen då jag tappat motivationen.. Och gick ner 7(!!!!!!!) kilo!
Tog mitt första dopp, super härligt. Dock inte lika härligt med brännan efter.. AJ!
 
Juni - 
 
Färgade det röda håret brunt :)
Hade min skolbal, åh så underbar den va!
Gick även ur nian, och åh va jag saknar högstadiet!
Lämnade Sundsvall för sommaren..
Körde riktigt hårt med träningen
Jag och Kattis såg The Script live på Gröna Lund! Fy fa va bra dom va!!
 
 
Juli - 
 
Blev shoppingberoende och köpte 4(!!!) par skor på bara några dagar ;)
Fotograferade min syster och hennes kille :)
Åkte till gävle och gick på zoo, badade och åkte karuseller med en dv kompis! Hade de jätte skojj!
Började somarjobba med några kompisar, lärde även känna massa nya vänner :)
Jag och resten av alla glee- fans sörjde Cory Monteiths bortgång <3
Blev getingstucken på jobbet...
Lyckades slutföra en 30-dagars lång lista!
Spelade basket mot brandmänn och vann ;) Grymt sommarjobb!!!
 
 
Augusti - 
 
Fredrika kom tillbaka från kroatien och vi gick på stan och fikade bla :)
Jag började gymasiet!
Skaffade gymkort tillsammasn med Fredrika!
Fick skoldatorn :)
Vi åkte till Vålådalen för andra gången och träffade ännu mer kompisar :D
 
September - 
 
Fick kattungar ;D
 
Jag, Miriam,Stephanie och oscar var på ungdomsfesten, skit skojj!
Blev kidnapad av min syster och några kompisar ;)
Fixade även de sista i mitt rum :)
Såg även gryma Rackartygarna!
 
 
 Oktober - 
Fyllde år och fick massa fina presenter! Äntligen 16 år!!!
Drunknade i plugg...
Jag fick även tag i biljetter till Avicii med några gryma kompisar!!!
Annars hände de fan knappt nått... :/
 
 
November - 
Lämnade in min iphone på lagning och skaffade mig en tegelsten..
Massor i skolan ja.. 
Shoppade på som en galning... :D
 
 
December - 
 
Åkte fram och tillbaka till Stockholm en massa! :)
Var på birstahov och ramlade VÄLDIGT snyggt, de kan ni läsa HÄR ;) 
Fick jullov :))
Skrev en hel del om träningen..
Hälsade på världens finaste mormor <3
Firade en underbar jul men underbara julklappar! :)
Och ja nyår, den kan ju inte bli dålig med ett sånt underbart år! eller hur? ;)
 
2013 har vart de år jag har bytt ut mina vänner, hittat på otroligt mycket roliga saker, tjänat mina egna pengar och de är de år jag inte ångrar något!! Hoppas ni har haft ett bra 2013, de har ja :) 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback