Fortsättning av sammanfattning 2012

Januari- Juni!
 
Juli:
*Badade i fontänen i kungsträgåren :D
*Åkte frittfall, insane, för första gången, gick även spökhuset för första gången utan att bli rädd ;)
*fredrika kom ner till stockholm och var med mig en vecka :D
*Skrev fetaste before i die listan.. :)
*Jag fick min första kattunge :) Som jag nu sålt till en annan :)
 
 
 
Augusti:
 
* Åkte på riktigt med spö när några råkade utklassa mig på monopol... :P
* Marknaden va :)
* Skolan började, 9:an nu!
* Körde häst för första gången i mitt liv :D
 
 
 
September:
 
*Skolfoto planerat 3 gånger.. vart 1 gång,, :)
* Selånger gick upp i division 1:D
* Pluggade sönder mig tror jag... :P
 
 
 
Oktober:
 
*Jag fyllde 15 :D
*Jag fick en ny liten kisse, Dorre :')
* Var på hall & vin fest = Var vaken på tok för länge... :P
* fick min gryma systemkamera :D
* fick ny mobil på självrisken,för 600 kr... :P
 
 
 
November:
 
*Jag var på ett bröllop och fotade även :)
* jag var på fotomässan i stockholm :D
* jag var på gymnasiemässan i stockholm... :P
* Fick ett A på min musikuppsats :DDDD
 
 
December:
 
*Breaking dawn part 2 på bio :)
* Fanns inte ork, tid till att blogga :P
*''sov'' på skolan :D
*skämde ut mig nå enorm på julshowen :)
* Hade tagit 10000 bilder, men bara ca 4000 själv :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback